Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Απόψε είμαι Μόνη..!!

Απόψε είμαι μόνη, σε ένα κρεβάτι αδειανό,
θα ξαπλώσω κάπου στη μέση και σκέφτομαι να το απολαύσω, πωωωωω τι τρομερό!

Συνέβη πολύ
τυχαία και θα το χαρώ
απόψε είμαι μόνη μετά απο πολύ καιρό!!

Σκέφτομαι να κάνω απιστίες εκείνες τις εγκεφαλικές, να γευτώ και εκείνες τις ακολασίες ελεύθερη είμαι να κάνω τρέλες πολλές!

Απόψε είμαι μόνη, σε ένα σπίτι αδειανό
πόσο μου αρέσει η ησυχία, κάνω οτι εγώ γουστάρω! 

Μη ρωτάτε τι και πώς,
το σύμπαν κάνει και αυτό τα μαγικά του
τι γαλήνη έχει, χαμηλώνω και το φως
και το αφήνω να μου πει τα μυστικά του..

Να γίνω άτακτο κορίτσι,
να θυμηθώ εκείνα τα παλιά,
ή φρόνιμα να κάτσω,
γιατί μήπως θα μου τραβήξεις τα μαλλιά
..τράβα και άλλο σκέφτομαι να ουρλιάξω!!

Απόψε είμαι μόνη και δε φοβάμαι το λέω φωναχτά,
στο κρεβάτι θα ξαπλώσω και θα ονειρευτώ
θέματα εξωπραγματικά..!!!

Θα μου κάνεις παρέα, κύριε Έρωτα..??

magicfariel