Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Αυτό που θα ήθελα περισσότερο..

12 το μεσημέρι και ας ξεκινήσουμε με ευχές..

Θα τις μοιράσω, θα τις μοιραστώ, όμως κάτι πρέπει να βγει αληθινό..

Αυτό που θα ήθελα περισσότερο, είναι να ήμουν
σε ένα ξύλινο μπαράκι, δίπλα στη θάλασσα, να ακούω μουσική και να πίνω τα κοκτέιλ μου!

Εύκολο! Και πόσο δύσκολο! Βαριέμαι! Δε βρίσκω ενδιαφέρον σε τίποτα! Πώς να παλέψω ένα τόσο μεγάλο και τρανό συναίσθημα?

Αυτό που θα ήθελα να είχα μια παράγκα, ακριβώς δίπλα στο κυματάκι, να κοιμάμαι παρέα με τον ήχο της θάλασσας και να με χαϊδεύει το γλυκό το αεράκι..

Δύσκολο! Πολύ δύσκολο! Αφού δεν έχω τίποτα!

Αυτό που θα ήθελα να ήταν Σάββατο και να είχα πού να πάω το βράδυ.. Να ντυνόμουν ωραία και να πήγαινα σε εκείνο το μέρος.. που θα με έκανε πραγματικά ευτυχισμένη..

Δύσκολο! Ακατόρθωτο! Δεν υπάρχει αυτό το μέρος πια!

Αυτό που θα ήθελα περισσότερο όμως, είναι να ήμουν μαζί σου! Να με κοιτούσες μέσα στα μάτια και να μου χαμογελούσες πονηρά! Γιατί μου αρέσουν τα αινίγματά σου! Μου ανάβουν φωτιά!

Το όνειρο που ποτέ δε γίνει πραγματικότητα.. τόσο απλά..

Αυτό που θα ήθελα περισσότερο… απλά δεν υπάρχει..

magicfariel