Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Απο τη Στιγμή που το Είδα..!

Τι ήθελα και μπήκα σε αυτό το facebook μεσημεριάτικο,
καλά ήμουν όλη την ημέρα, και ας δουλεύω σα τη σκλάβα
καλοκαιριάτικο..!!

Δόξα να έχει, έχω δουλειές με φούντες,
τίποτα δε τελειώνει, αντιθέτως αυξάνει, κάνουμε και meeting,
και η ζέστη όλο και με αποχαυνώνει..

Όμως είμαι καλά, γιατί έχω γίνει και χταπόδι,
μόνο η θάλασσα μου λείπει και εκείνο το βαπόρι..!!

Όλα ωραία, φανταστικά,
όμως απο τη στιγμή που το είδα,
έπαθα, ξαφνιάστηκα, κοντοστάθηκα..
έχασα για λίγο τη λαλιά αναστέναξα.. αχ γιατί μια βόλτα δε τη πήγα..??

Να περνάς καλά σου ευχήθηκα,
το εννοούσα αληθινά,
όμως πολύ θα το ήθελα,
να ερχόμουν μαζί σου αυτή τη φορά!

Πάλι ονειρεύομαι πράγματα εξωπραγματικά,
όμως απο τη στιγμή που το είδα, αναστατώθηκα, πικρά..!!

Δε περιμένω τίποτα, όμως τα περιμένω όλα,
αφού είσαι απρόβλεπτο μωρό
και εσύ ποτέ δεν έχεις ώρα!

Απο τη στιγμή που το είδα,
κόμπος με έπιασε στο στομάχι,
αλλά καλά να πάθω, αφού πάλι την έχασα τη μάχη
αχ τι είναι αυτό που έχω πάθει..??

magicfariel