Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Και τώρα με Μαλώνω..!!!

Είναι απο τις στιγμές που με εμένα τα έχω βάλει,
μπορεί να είμαι ήρεμη, όμως έχω το κακό μου χάλι!

Με μαλώνω τώρα γιατί δε συγκρατιέμαι,
χαρακτήρα δε κρατώ και συνεχώς
ταλαιπωριέμαι..

Δε πρέπει να μετανιώνω για αυτά που κάνω
πίσω να μη κοιτώ, ίσως για αυτό όλο χάνω..

Απο τη μια είμαι δυνατή,
και απο την άλλη κάνω στη ζωή μου το θεατή,

Λέω.. "..δεν είσαι καλό κορίτσι με αυτά που κάνεις.." και μου απαντώ.. "..κορίτσι μου πας να μας τρελάνεις..??"


Η καρδιά μου πάντα με καθοδηγεί,
για αυτό και είμαι άκρως παρορμητική,
συνεχώς τα μούτρα τρώω
μυαλό όμως δε βάζω με τίποτα η χαζή!

Με μαλώνω τώρα ακόμα πιο πολύ,
γιατί πέρασε η ώρα και εσύ ως συνήθως έχεις χαθεί..
Πάλι με παρέσυρες, έκανες τα μαγικά σου,
τώρα πια το ξέρεις οτι δε κάνω μακριά σου..

Μου λες.. "..Ελα εδώ να σου τις βρέξω.."
πάω να φύγω, μακριά σου να τρέξω,
όχι δε με αφήνεις.. συνεχίζεις και λες..
"..Ατίθασο κορίτσι, έλα τώρα να σε δέσω.."

Με μαλώνω ξανά και ξανά.. ..αλλά μυαλό δε βάζω..

magicfariel