Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Μέσα στη Ζωή σου όταν με Βάλεις..!!

Ακόμα με έχεις στην απέξω
ενώ γνωρίζεις πιο είναι το σωστό
το ποίημα το έχω μάθει και αυτό απέξω
τη δική σου σιγή ακολουθώ..

Είδες πόσο
εκνευριστικό είναι
να προσμένεις μια γλυκιά κουβέντα
η ρημάδα ποτέ να μην έρχεται
και εσύ να μένεις με την ελπίδα??


Όταν μέσα στη ζωή σου με βάλεις
έστω και ως φίλη σου καλή
τότε θα δεις η τύχη σου πόσο θα αλλάξει
αφού θα είμαι και εγώ εκεί..

Αντιστέκεσαι στο Κάρμα,
σε αυτό που θα μας κάνει ένα
με έχεις συνέχεια στο κλάμα
είμαι συνεχώς χιλιόμετρα μακριά απο εσένα..

Δοκίμασε μια πόρτα να μου ανοίξεις,
ακόμα και ένα παράθυρο μικρό
θα εκπλαγείς με αυτά που θα αγγίξεις
μόνο με τη καρδιά σου μωράκι μου γλυκό..


Μέσα στη Ζωή σου όταν με βάλεις,
θα με κλειδώσεις για πάντα εκεί
γιατί τότε θα καταλάβεις
ότι μόνο για εσένα έχω γεννηθεί..

Κύριε Έρωτα πού είσαι...???

magicfariel