Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Όταν ξεκινάει το Εγώ σε μια σχέση..

Μιλάω μέρες τώρα για τον εγωισμό και το πείσμα, όμως τελικά υπάρχουν μπόλικα μέσα στη ζωή μου..
Δε μου αρέσουν, δε τα επιθυμώ, να όμως που συμβαίνουν, γιατί το να
γνωρίζουμε την αλήθεια, δε σημαίνει, οτι δεν υπάρχει κιόλας, ή οτι δε τη βιώνουμε..



Εγώ θα κάνω αυτό!

Εγώ θα  πάω εκεί!

Εγώ θέλω το άλλο!

Εγώ θα πληρώσω αυτά!

Εγώ πεινάω!

Εγώ, εγώ, εγώ!!

Σε μια σχέση, απο όσο γνωρίζω είναι το εμείς..

Συνεπώς, κάτι έχει χαλάσει, έτσι δεν είναι??

Όταν ο καθένας κοιτάζει τη πάρτη του, ακόμα και όταν βρίσκεται σε σχέση, τότε σίγουρα αυτό δεν είναι αγάπη, δεν σημαίνει ομάδα, απλά είναι μια συμβίωση, που ο συμβιβασμός πλέον δε παίζει..

Όταν ξεκινάει το Εγώ σε μια σχέση, τότε έρχεται το τέλος.. γιατί απλά το εμείς έπαψε..

Έτσι δεν είναι..??

magicfariel