Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Συνέχισε Έτσι, μου Αρέσει..!!

Μου αρέσει όταν ξυπνάω και βρίσκω νέα απο εσένα,
με ξάφνιασες γλυκά και τώρα σε σκέφτομαι ξανά για αυτό πάρε κάτι και
απο μένα..


Μου αρέσει που είσαι άντρας πολύ δυναμικός!
Τίποτα δε σε πτοεί, αντιθέτως σε κάνει πιο αγωνιστή
και γουστάρω, με τρέλα και κορδέλα,
έλα ως εδώ να σου δώσω ένα ζουμερό φιλί!!!

Τώρα ξεκινούν οι τιμωρίες,
εγώ θα βλέπω και εσύ θα περνάς καλά
είσαι άντρας γεμάτος ιστορίες
πες και άλλες, μου αρέσουν πολύ όλα αυτά! 

Συνέχισε έτσι, με τρελαίνεις,
κακία άλλο δε σου κρατώ
γουστάρω πώς απο τη μύτη με σέρνεις,
αυτό τελικά είναι αιώνιο κακό..!!

Μου αρέσεις, στο έχω ξανά πει
έχεις αυτό το κάτι, που μου ζαλίζει το αυτί..
πόσο θέλω να σου ψιθυρίσω, να σου θυμίσω την αγάπη,
ανάγκη έχεις απο αυτή μπόλικη πολύ..!!

Συνέχισε έτσι μου αρέσει..
πολύ ο τρόπος σου ο δυναμικός
σου αφιερώνω κάθε λέξη,
εσύ είσαι ο άντρας μου ο φοβερός..!!

magicfariel