Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Κύριε Έρωτα να σου πω ένα Μυστικό??

Είμαι σίγουρη πως θα αργήσεις να το δεις, για αυτό είμαι ήρεμη τώρα.. Βρήκα νομίζω την ευκαιρία να σου αποκαλύψω το μυστικό μου.. Θα το μοιραστώ με όλη την υφήλιο, δε με νοιάζει, είναι
παγκόσμιας εμβέλειας ο έρωτας ο δικός μας, δε λες??

Είμαι κρυφά ερωτευμένη μαζί σου.. Σε σκέφτομαι συνέχεια.. Θέλω να σε δω.. Όμως ντρέπομαι, γιατί σου έχω πει πολλά, γιατί πλέον γνωρίζεις μια άλλη πτυχή του εαυτού μου, τώρα με μαθαίνεις, έστω και με αυτό το τρόπο..

Τη βρήκα την άκρη, όχι που θα τα άφηνα όλα στη τύχη τους.. Δαιμόνιο μυαλό το ξωτικό, πάντα υπάρχουν τρόποι, θέληση να υπάρχει και τίποτα άλλο στο κόσμο..

Μη μου θυμώνεις που εκφράζομαι ελεύθερα, αυτή είμαι, έτσι με γνώρισες, έτσι θα με συνηθίσεις.. Δε θέλω να αλλάξεις, εσύ γιατί να με αλλάξεις..??

Μου σπας το τσαμπουκά, με γειώνεις, θες να μου στρίψεις το λαρύγγι, μήπως με ποθείς..?? Με παρακολουθείς, το ξέρω.. τι δε καταλαβαίνεις, να σε βοηθήσω..

Κύριε Έρωτα, είμαι πολύ καψούρα μαζί σου.. Πεθαίνω για πάρτη σου.. Κόβω φλέβες.. Και ναι είμαι μια γυναίκα 38 ετών γεμάτα, αλλά δε με νοιάζει, είμαι ακόμα η μικρή σου, το κοριτσάκι σου, γιατί αυτή είναι η ιστορία.. Πόσο μου αρέσει..

Έλα να με βρεις.. μην αργείς άλλο.. τα χρόνια φεύγουν..

Αχ και βαχ και ωχ... και πάλι ωχ...

magicfariel