Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Όταν κοιτάζω την οθόνη..

Κάθε φορά που κοιτάζω την οθόνη,
βλέπω εσένα να με κοιτάς!
Μπορεί στο γραφείο μου να είμαι μόνη,
όμως βρίσκεις τον τρόπο και
μου χαμογελάς!

Τα δυο σου μάτια, εμφανίζονται μπροστά μου, μια είναι αστραφτερά και μια σκοτεινά, κάτι θέλουν να μου πουν μου φωνάζουν,
έλα μωρό μου πιο κοντά!!

Αναστατώνομαι, χάνω τον ειρμό μου,
από την άλλη κοιτάζω επιδεικτικά,
το κακό έχει γίνει μέσα στο μυαλό μου!
και σκέφτομαι πράγματα σεξουαλικά!

Υπάρχουν στιγμές που μου μιλάς,
σπας τη σιωπή σου,
όμως πάλι όλα είναι φανταστικά,
αφού δεν ακούω τη φωνή σου!

Όταν την οθόνη κοιτάζω,
το φόντο είναι μαύρο
και εκεί που τη μουσική μου βάζω,
τσουπ εμφανίζεσαι σα το χάρο..!!

Θα με αφήσεις να δουλέψω να συγκεντρωθώ?
Δε μπορώ να σε βολέψω και εσένα κάπου εδώ?

Να με κοιτάς και εγώ να δουλεύω
να σου κάνω και εκείνα τα κόλπα τα τρελά,
στο γραφείο πάνω να σε πασπατεύω
και ωωωω ναι,  να σου κάνω και έρωτα..

magicfariel