Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Σε έχω ήδη Ερωτευθεί.. και Όχι δεν υπάρχει Επιστροφή..!!

Θέλω τη καρδιά μου να μαλώσω,
γιατί είναι κολλημένη εκεί σε εσένα,
χρόνια πολλά,
νομίζω τώρα θα θυμώσω,
σε λίγο χάνω και
λογαριασμό,
τώρα τα έχω βάλει με εμένα, για τα καλά!

Κάθε φορά που ακούω αυτή τη μελωδία,
το μυαλό μου σε εσένα τρέχει,
δε φανταζόμουν ποτέ πως θα ζούσα μια απο τα ίδια,
όμως η καρδιά μου μόνο εσένα θέλει!!


Σε γνώρισα, το κακό τώρα έγινε,
σε έχω ήδη ερωτευθεί
μάλωσέ με επειδή στα λέω έτσι χύμα
δε με νοιάζει στο έχω ξανά πει!!

Είμαι φουλ ερωτευμένη, επιστροφή δεν υπάρχει,
κάνε κάτι για αυτό έλα βρες με απόψε, εκεί στο μονοπάτι,
κάνε μου έρωτα τρελό!!
Να προσέχεις, γιατί όταν σε συναντήσω,
θα σου τη χωθώ κανονικά
με το άρωμά μου θα σε πλημμυρίσω,
και θα σε φιλήσω πολύ ρουφηχτά!

Μήπως είμαι και πολύ καψούρα μπα..
ακόμα κοιμάμαι τις νύχτες καλά,
όμως στριφογυρνάω και σα σβούρα
όταν με μελετάς, λες για εμένα, λόγια κακά!

Είμαι ερωτευμένη, στο ξανά λέω,
σε θέλω πολύ,
τι να κάνουμε τώρα συνέβη,
για αυτο πάμε λίγο πιο κει.. ???

magicfariel