Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Κλειδώθηκα έξω απο το Παράδεισο..!@

Βρε γιατί κλειδώθηκα απέξω, πού είναι το κλειδί? Νομίζω το βρήκες και το πέταξες εσύ..!

Θέλω να μπουκάρω μέσα, να σε
βρω όμως δε ξέρω αν θα μπορέσω να σε δω!

Μήπως τραβάς προς κόλαση μεριά..??
Γιατί νομίζω εκεί ανήκεις ολοκληρωτικά!

Κορίτσι του παραδείσου είμαι μόνο
εκεί που σίγουρα δε θα χρειαστεί να διαπράξω κανένα φόνο!

Άσε με να μπω, να παίξω με τη χλόη μου αρέσουν τα λουλούδια και η φύση όλη!

Μπορεί να κάνω σκανδαλιές,
όμως έχω καλή ψυχή
τα λέω τα ψεματάκια μου,
όμως μόνο όταν πρέπει!

Κλειδώθηκα εξω απο το Παράδεισο
κάποιος δε με αφήνει να προχωρήσω
νομίζω θα πηδήξω μάντρα,
και ας πέσω και ας χτυπήσω!!

Καλό μου Αγγελάκι, σου έχω κάνει κάτι κακό?
γιατί με βασανίζεις εμένα το άμοιρο το μωρό..?

Επειδή άλλον άντρα αγαπώ?
ή γιατί του το λέω στο κρυφό..??

Άνοιξέ μου τώρα, σε παρακαλώ!!!!!!!!!!!!!!!!

magicfariel