Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Σε Γυρεύω... Άτακτο Αγόρι...!

Σε ψάχνω, όμως διακριτικά! Σου έγραψα, όμως έκανα delete.. Άντε να το πω και πιο λιανά.. Έκανα πίσω, μετάνιωσα, ο εγωισμός νίκησε.. Έχω όμως
αυτή τη διέξοδο, το blog μου, άρα θα σου μιλήσω έτσι.. και ότι προκύψει..

Άτακτο Αγόρι πού είσαι? Γιατί χάθηκες? Γιατί με κάνεις και ανησυχώ..??

Τι σου συμβαίνει πάλι?

Σου αρέσουν οι Τρίτες.. αλλά ούτε φωνή, ούτε ακρόαση..

Αλλάζεις πάλι συνήθειες?? Έτσι για να μας μπερδέψεις? Ή απλά δεν έχεις κέφια..?? Σε πήρε απο κάτω? Δε πιστεύω!!

Εσένα τίποτα δε σε παίρνει απο κάτω..!! Πάντα το νικάς στο τέλος!! Έτσι δεν είναι??

Σε παρακολουθώ, πολύ διακριτικά και δε μου αρέσει αυτό που βλέπω..
Αδιαφορείς, ακόμα και για τον ίδιο σου τον εαυτό?

Χαλαρώνεις τόσο που ξανά αδιαφορείς και απλά δε θες??

Ξέρεις φέτος δε θα σε ζαλίσω, με το πού θα πάω διακοπές και το πόσο θέλω .... Όχι, θα αλλάξω και εγώ συνήθειες, έτσι να φέρω λίγο τα επάνω κάτω, γιατί τόσα χρόνια, βαρεθήκαμε, σωστά..??

Η σιγή μου, δε σημαίνει τίποτα άλλο παρά προσμονή, για την έκπληξη, για τη χαρά, για το απίστευτο γεγονός, που θα με κάνει ξανά ευτυχισμένη.. Στα χέρια σου είναι .. όλη μου η ευτυχία.. άντε να μην υπερβάλω, το 90% γιατί το άλλο το κρατώ για εμένα..  Και πάλι πολλά σου δίνω!!

Ξέρεις, μου χάλασες όλη τη μαγεία, εκείνο το βράδυ που δεν ήρθες, μου πήρες όλη τη μαγική χρυσόσκονη και προσπαθώ με κάθε τρόπο, να την επαναφέρω, αλλά μόνο εσύ μπορείς, αλλά φοβάμαι, γιατί... εγώ θα έρθω, αλλά μπορεί εσύ να μην είσαι εκεί...

Και τότε θα πεθάνω.. τόσο απλά..

Μη χάνεσαι... Άτακτο Αγόρι... γιατί τέτοιο είσαι, ένα άτακτο αγόρι... που πάντα θα ψάχνω, θα κυνηγώ και θα Γυρεύω...

magicfariel