Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Καμία Επαφή.. χάθηκε το σήμα!!!

Νομίζω τράβηξες το καλώδιο απο τη πρίζα,
δεν έχω κανένα σήμα σου τώρα πια
μου φαίνεται θα σε
βάλω σε μια κορνίζα
μη σε ξεχάσω, αγάπη μου βαθιά..

Καμία επαφή δεν υπάρχει όλη μέρα,
με έβγαλες απο το μυαλό σου εντελώς
όμως σου έδειξα πόσο είμαι χρυσοχέρα
να σε κάνω να ζηλέψεις παντελώς!

Όπου και αν κοιτάξω,
δεν είσαι πουθενά,
διαλογισμό και να κάνω,
χάνω το σήμα σου ξανά και ξανά
και το μυαλό μου χάνω!

Γιατί μωρό μου τόσο στην απέξω
μάλωσες μήπως τον εαυτό σου
που με αφήνεις με το μυαλό σου να παίξω??

Ακόμα και εκεί σήκωσες απαγορευτικό,
έχω χάσει το σήμα σου και πάω να τρελαθώ..!!

Αντράκι μου ατίθασο, ότι και να κάνεις,
το μυαλό είναι ελεύθερο να ταξιδεύει, όπου εσύ δε φτάνεις..

Πάλι σε εμένα θα έρθει,
γιατί έχω το μέλι εγώ,
έλα νύχτωσε πάλι, που τόσο πολύ σε λαχταρώ..

magicfariel