Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Είμαι Κακό κορίτσι τελικά..!!

Το ξέρω θα πάω στη κόλαση για αυτά που λέω και πράττω όμως δε μπορώ πίσω άλλο να κάνω!
Ακολουθώ αυτά που μου λέει η καρδιά και είμαι έτοιμη να
πέσω ακόμα και στα πιο σκληρά!

Δε μπορώ τον εαυτό μου να καταπιέσω
η ζωή είναι πολύ μικρή για να το αντέξω!
Κάνω πάντα οτι μου κ@@@σει
και μετά τρέχω να σβήσω τη φωτιά που έχει φουντώσει!

Ναι λέω και κακές λεξούλες,
είπαμε είμαι κακό κορίτσι τώρα
και έχω και απο εκείνες τις ορεξούλες
έλα πόνεσέ με περνάει η ώρα!

Απο τη μια ντρέπομαι και κοκκινίζω
και απο την άλλη κανονικά σε ροκανίζω!

Είμαι κακό κορίτσι, πάντα τέτοιο ήμουν
δε σκοπεύω να αλλάξω ποτέ απλά τώρα μια γυναίκα
είμαι πολύ πιο κυριλέ..!!

Νομίζω είμαι πολύ τολμηρή, ρισκάρω, δε φοβάμαι,
μου αρέσουν εκείνα τα μυστικά τα ύποπτα,
για σένα μωρό τα πάντα
ακόμα και τις ώρες που κοιμάμαι..

Στη κόλαση θα πάω.. σίγουρα πράγματα..

Έτσι δεν είναι κύριε Έρωτα..??

magicfariel