Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Διάβασε τα λόγια μου..

Εγώ μπορεί να σου τα γράφω,
την αλήθεια να σου λέω συνεχώς,
εσύ μπορεί να με διαβάζεις
όμως με
απαρνιέσαι διαρκώς!

Είμαι σίγουρη πως τη καρδιά σου έχω αγγίξει,
με τα λόγια μου τα ρομαντικά,
όμως ακόμα έχει κρύο, και είναι πολύ σκοτεινά..

Και που με διαβάζεις, τίποτα δε κάνεις ποτέ για αυτό,
παίρνεις αυτό που εσύ προστάζεις και με αφήνεις πάντα παγωτό..


Τα λόγια μου έχω ως μοναδικό όπλο
και η καρδιά σιγοντάρει απο κοντά
όμως νιώθω πώς πλέον δεν έχω άλλο λόγο
αφού είσαι συνεχώς πολύ μακριά!!

Διάβαζέ με να δω τι θα καταλάβεις,
εγώ κάθε φορά δακρίζω
ποτέ όμως αυτό δε θα το μάθεις
αν απο κοντά δε σε συναντήσω!!

Και που με διαβάζεις.. τι σημασία έχει,
πάλι παρέα με τη μοναξιά μου κάνω
και τίποτα άλλο δε μου απομένει,
μόνο για σενα μπορώ να γράφω..

magicfariel