Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Όταν βλέπω μια Αισθησιακή ταινία..

Όταν βλέπω μια αισθησιακή ταινία,
ανάβω κανονικά!
Τη παρακολουθώ με μεγάλη αγωνία
και η φαντασία μου
καλπάζει από το πουθενά!

Όχι δε μιλώ για τις τσόντες,
καλές είναι και αυτές,
αναφέρομαι στις άλλες τις άκρως αισθησιακές!


Εκεί που υπάρχει θέμα έρωτας, πάθος και αγωνία,
ακόμα και εκεί τα δύσκολα μου αρέσουν...
είμαι τελικά για κείνο το ζουρλομανδύα!

Η Samantha με τα κόλπα της με ξάναψε αρκετές φορές,
όμως ο Hank από το Californication με απογείωσε άλλες τόσες!

Τέτοια θέλω εγώ να βλέπω,
καταστάσεις υπαρκτές
αφού από τη ζωή είναι βγαλμένες,
μη κάνεις πως και εσύ δε τα θες..

Γουστάρω το παιχνίδι εκείνο το εγκεφαλικό
νομίζω πως έχω γίνει μουσκίδι
χα χα σε τρελαίνω, έτσι πονηρό μωρό..!?

Όταν βλέπω μια αισθησιακή ταινία,
μεταμορφώνομαι σε άλλη φάση
τι να λέω βραδιάτικο πω πω …
πάω η ντροπή να με σκεπάσει..!!

magicfariel