Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Αυτή η Μελωδία, με απογειώνει...!!!!!!!!

Hey now, θα το πω και θα το ξανά πω γιατί έτσι μου αρέσει!! Το ακούω και το ξανά ακούω, γιατί με ξεσηκώνει, μου αγγίζει τη καρδιά, μου φτιάχνει το μυαλό, με στρώνει..!! Ένα φοβερό πρωινό Σαββάτου, είμαι
σπίτι, απολαμβάνω το καφέ μου, γράφω και ακούω αυτό το τέλειο τραγούδι, που μου λέει ΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΖΗΣΕ!!!

Προφανώς μπήκε το καλοκαίρι για τα καλά μέσα μου, τώρα αν μπορούσα και είχα εκείνο το μαγικό το λυχνάρι θα ζητούσα, να βρισκόμουν κάπου κοντά στη θάλασσα, με ένα κοκτέιλ στο χέρι, να χαμογελώ και να χορεύω.. Το τέλειο θα ήταν να ήσουν και εσύ εκεί, αλλά αναρωτιέμαι, αξίζει να χαλάσω μια ακόμα μου ευχή για εσένα..??

Hey now, τι άσμα, τι μελωδία, πόσο μου χαϊδεύει τα αυτιά, με αναστατώνει τόσο γλυκά, γιατί ακόμα και τα λόγια του μιλούν για εσένα.. Δεν είμαι καλή για εσένα? Τι άλλο θέλεις να κάνω για να σου πω.. ξανά και ξανά.. hey now..!!? Ψάξε να με βρεις, ξέρεις πού είμαι! Έλα να σου το τραγουδήσω απο κοντά, αλλά όχι με τη φωνή μου, αλλά με αυτό που θα νιώσεις, μόλις δεις τα μάτια μου... γιατί και εγώ ξέρω πώς να σε μαγεύω.. αυτό δεν είναι το παιχνίδι..??

Hey now, ξανά και ξανά γιατί κάποιος πρέπει να ξυπνήσει, να αποκαλυφθεί.. Όσο κρατάει το τραγούδι αυτό, γιατί μετά χάνεται η μαγεία, έτσι δεν είναι..?? Τώρα όμως πάω να πετάξω, να απογειωθώ, γιατί hey now..

magicfariel