Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Νιώθω την Ατμόσφαιρα βαριά..

Δε ξέρω αν φταίει η ζέστη, πάντως νιώθω πολύ παράξενα.. Μια σκοτεινή αύρα είναι απο επάνω μου, κάποιος μου φωνάζει, κάποιος μου
κρατάει μούτρα!@ Νομίζω πως έχουμε ξεφύγει εντελώς εδώ πέρα.. Το θέμα είναι ποιος υποφέρει περισσότερο και αυτή είμαι εγώ!! Κανένας άλλος, όμως δε πειράζει, θα το αντιμετωπίσω, όπως και όλα τα υπόλοιπα και θα προχωρήσω προς το άγνωστο, γιατί τέτοιο κορίτσι είμαι.. μυστήριο και μοναχικό..

Νιώθω την ατμόσφαιρα βαριά, είναι Παρασκευή, είμαι σπίτι, άλλη μια εβδομάδα και μετά διακοπές και όμως νιώθω τόσο χάλια, που θέλω να πάω να τη  πέσω για ύπνο.. είναι όμως πολύ νωρίς.. μετά σίγουρα θα βρικολακιάσω και θα κάνω βόλτες μέσα στη νύχτα..

Όμως είχα μια πολύ δύσκολη ημέρα, άκρως εξαντλητική, έγινα μπουχός απο το γραφείο, ξέχασα τα μισά πίσω και τα μυαλά στα κάγκελα..!! Ναι γιατί η αλήθεια είναι οτι το μυαλό μου είναι εκεί, εκεί που δε μπορώ να είμαι, γιατί οι αλήθειες είναι πολλές και λίγες! Κάποιες τις είπα, ίσως και τις περισσότερες, αλλά ίσως να υπάρχουν και άλλες, που δεν έχω το κέφι να ασχοληθώ..

Τρελή η γκόμενα εντελώς, χα χα .. ναι όντως! Όμως όσο και αν έχω ξεφύγει, ξέρω πολύ καλά τι νιώθω και δε μου αρέσει καθόλου..

Μου απορροφάς ενέργεια, που τη χρειάζομαι για τον εαυτό μου.. Πρέπει να τα δώσω όλα μέσα σε 5 μέρες και κόβω ήδη φλέβες.. θέλω να κοιμηθώ.. να νανουριστώ, να δω κανένα ντοκιμαντέρ, έτσι να χαλαρώσω.. γιατι αυτό χρειάζομαι περισσότερο.. να χαλαρώσω..

magicfariel