Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Πάλι Μάγισσα θα με πεις..

Είμαι σίγουρη πως θα έρθεις στα λόγια μου, γιατί κάπου μέσα στη δική μου τη παράνοια, υπάρχει και ένα δίκιο! Πες το διαίσθηση, πες το ενδιαφέρον, πες το αγάπη, πες το όπως θες, αλλά
δώσε λίγη σημασία, γιατί μια αλήθεια ίσως να κρύβεται κάπου, που εσύ πρέπει να τη μάθεις, τόσο απλά!

Σκέψου οτι δεν είμαι μια μάγισσα, καλύτερα ο φύλακας άγγελός σου, που θα σε προστατεύει όποτε μπορεί, γιατί έτσι είναι η ζωή! Μαγική και απρόβλεπτη..

Όχι δεν είμαι μάγισσα, έχω όμως χαρίσματα μοναδικά! Μόνο η αγάπη, τα βάζουν μπροστά! Μη φοβάσαι, το κακό δε μου αρέσει, ούτε η εκδίκηση, ούτε η λύπη! Μόνο η χαρά, η αισιοδοξία και το όνειρο..

Δε κάνω μαγικά, δε μου αρέσουν! Η καρδιά μου έχει τα συστατικά. Μόνο εκείνη ξέρει.. κανείς άλλος..

Ναι είμαι μια μάγισσα, χα χα .. το άλλο μου πρόσωπο! Όμως αν μπορούσα, αν είχα εκείνο το ραβδί, έστω για μια φορά, σίγουρα πάλι εσένα θα διάλεγα, ξανά και ξανά..

Έτσι είναι αυτά..


magicfariel