Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Τα Σύννεφα έφεραν τη Σκέψη σου..

Ήρθαν τα σύννεφα, ήρθες και εσύ,
και τώρα τριγυρνάς στη σκέψη μου
και
δε με αφήνεις με τίποτα ήσυχη..!

Ας φυσήξει λίγο, να σε παν παραπέρα,
μου κρύβεις το φως, μου κρύβεις την ημέρα!

Κάθε σύννεφο και μια σκέψη,
κάθε στάλα…μμμμμμ λες να βρέξει?

Σε σκέφτομαι, σε νιώθω, είσαι παντού
και πουθενά, μήπως είσαι σύννεφο ή ένα ναζιάρικο φάντασμα??


Ο αγέρας σε έφερε κοντά μου?
ή η ανάγκη σου να με δεις?
μήπως πάλι παίζεις με τη καρδιά μου
ή απλά αντιδράσεις ψάχνεις να βρεις??

Τα σύννεφα έφεραν τη σκέψη σου,
εκείνη τη μελαγχολική
καλοκαίρι έχει στα μέρη σου
ή ακόμα παίζει κρύο πολύ??

Ζέστανέ με λίγο μωρό μου,
με τρόπο διαφορετικό,
θέλω να μου δείξεις
αν αυτό που νιώθουμε είναι αληθινό..

Συννεφάκι μου γκριζωπό… απλά Σε Αγαπώ!!

magicfariel