Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Τα Ζώδια σήμερα 11/07/2014 by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Πάλι πήρε το αυτί μου για κάτι βροχές, είμαι σίγουρη ότι έφτασε Παρασκευή!!!! Ότι καιρό και αν κάνει, αυτό το ΣΚ θα ξαμοληθώ στις θάλασσες, γιατί αρκετά! Πρέπει να γίνω και εγώ λίγο tropical, καιρός είναι!! Ο γαλατάς, έχει περισσότερο χρώμα από εμένα.. Να όμως που
έχω και να κάνω και τα beaute μου… Πανικός στο ίσιωμα! Και το σπίτι ποιος θα το καθαρίσει?? Πω-πω.. καταστροφή! Να το αφήσω, να δω τι ζωή μπορεί να αναπτυχθεί στα ταβάνια και τις γωνίες?? Χα χα .. εύκολο!!!


Ένα μαγικό ραβδί χρειάζομαι και όλα τζετ!! Τι ωραία που θα ήταν..

Να ξανά θυμίσω του ρόλους που έχω, όχι τίποτα άλλο μη παρεξηγηθώ κιόλας!!

Ξεκινάω..

Είμαι γυναίκα! Είμαι businesswoman! Είμαι ένα ξωτικό! Είμαι μια σύζυγος! Και εδώ ξεκινούν τα γλέντια.. Πωωωωωω παρακλάδια που ακολουθούν κάτω από αυτό το τίτλο!! Μην αναπτυχθώ όμως, γιατί ήδη βαρέθηκα!! Λέτε να γίνω και ερωμένη? Θα προλαβαίνω? Γιατί μέχρι στιγμής ούτε για να φτύσω δεν έχω χρόνο! Ευτυχώς που έχω σκυλί και όχι παιδί, γιατί τότε θα ήμουν το παρακλάδι το ίδιο!!

Μμμμμ ας παραμείνουμε όμως στο ερωμένη.. Αυτό μου άρεσε πολύ! Με φτιάχνει μόνο που το γράφω.. Είμαι κακό κορίτσι, το ξέρω, αλλά μόνο στο μυαλό! Οι πράξεις μου ακόμα είναι σχετικά αγνές, μη φορέσουμε και το φωτοστέφανο, γιατί θα είναι απάτη!! Το μυαλό είναι ελεύθερο να κάνει ότι θέλει! Τα πάντα! Εκεί δεν υπάρχουν κανόνες, περιορισμοί, τίποτα απολύτως! Για αυτό, θα το αφήσω ελεύθερο και ότι προκύψει.. Θα κάνω αχαλίνωτο έρωτα, με τον άγνωστο εραστή μου, εκείνο το γόη, που μου έχει κλέψει τη καρδιά.. Το δικό μου ιππότη..


Άντε ιππότη μου θα ανέβεις στο άλογο, να έρθεις προς τα εδώ.. Καμτσίκι δε σου δώσανε εσένα, χρυσό μου??

Καλό ΣΚ σε όλους!!



Κριός
Πετάει η ομάδα σήμερα, για αυτό ντυθείτε ωραία, χαμογελάστε και βγείτε να κατακτήσετε τον κόσμο! Ναι για τόσο πολύ μιλάμε, μέσα στη θετική ενέργεια, στο δυναμισμό, θα καταφέρετε αρκετά πράγματα σήμερα και θα εντυπωσιάσετε κιόλας! Δώστε βάση στη δουλειά σας, κάτι καλό έρχεται για εσάς ολοταχώς! Ακόμα και ένα ραντεβού αν θέλετε να κλείστε είτε προσωπικό, είτε επαγγελματικό, να το κάνετε γιατί θα έχει απίστευτα αποτελέσματα!

Ταύρος
Γλυκά μου σήμερα, θα κάνετε μερικές τρέλες, έτσι για να περάσει η ημέρα σας ευχάριστα! Πώς θα γίνει αυτό? Έχετε τον τρόπο αν θέλετε, να καταρρίπτετε τα στάνταρντ σας, για αυτό ότι σας βγει μέσα από τη ψυχή, να το κάνετε! Απλά ακολουθήστε τη διαίσθησή σας, ξέρει εκείνη τι είναι το πιο απολαυστικό για εκείνη.. και για εσάς φυσικά! Η καθημερινότητα και τα συνηθισμένα, δεν θα υπάρχουν στο χάρτη σας, ως το βράδυ! Ετοιμαστείτε για τρελό ξεσάλωμα!!

Δίδυμος
Έχετε αναλάβει ένα σκασμό πράγματα και σήμερα όλα θα χρειαστούν τη προσοχή σας και θα πάθετε ένα εγκεφαλικό! Βέβαια, δεν είστε και τέτοιοι τύποι, περισσότερο σας βρίσκω να τα παρατάτε όλα στη μέση και να εξαφανίζεστε γιατί μόνο με τη σκέψη, αρρωσταίνετε! Βασικά αν σας προτείνουν μια νέα δουλειά, σκεφτείτε το καλά, γιατί κάτι πρέπει να αφήσετε στην άκρη και μετά να αναλάβετε το οτιδήποτε! Ο χρόνος σας είναι ήδη περιορισμένος!

Καρκίνος
Σήμερα παίζει να μη σας δώσει κανείς σημασία! Απίστευτο και όμως αληθινό! Όλοι τρέχουν να αντιμετωπίσουν τα θέματά τους, κάποιοι καίγονται γιατί έρχονται και διακοπές και εσείς ξαφνικά στο κόσμο σας, θα βρείτε το χρόνο να τους κάνετε τα νεύρα λίγο κρόσσια! Πηγαίνετε καμιά βόλτα, απομακρυνθείτε από το πόλεμο, γιατί κάποια πράγματα δε σας αφορούν και δυσκολεύετε τη ζωή των άλλων. Ανεβείτε στο ροζ εκείνο το συννεφάκι σας και αποκοιμηθείτε γλυκά.. Σας το επιτρέπω..!!

Λέων
Και ο κλήρος έπεσε στη σημερινή ημέρα. Θα πρέπει να κλείσετε όλες σας τις εκκρεμότητες κυρίως στη δουλειά και να μην αφήσετε τίποτα για Δευτέρα! Αυτό και μόνο ως σκέψη θα σας στρεσάρει αρκετά και παίζει να κάνετε και μια πατάτα, έτσι για να χαίρεστε μέσα στην ημέρα! Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, για αυτό βάλτε προτεραιότητες και προχωρήστε αναλόγως! Σκεφτείτε μετά τι ανακούφιση θα νιώσετε όταν τελειώσετε με τα βάσανά σας?? Αξίζει το κόπο!

Παρθένος
Καλέ κάποιο άτομο είναι τρελά ερωτευμένο μαζί σας, δε το βλέπετε αυτό? Είναι κάπου εκεί τριγύρω, σας κοιτά, σας χαμογελά και σας μιλά πολύ γλυκά. Ακόμα δε το βλέπετε? Ανοίξτε τα ματάκια σας καλύτερα, δώστε προσοχή σε διάφορες κινήσεις, θα εκπλαγείτε με αυτό που θα δείτε! Εννοείται ότι θα βγείτε έξω μια βόλτα, θα συναντήσετε τους φίλους σας και δε θα καθίσετε μόνοι στο σπίτι σα τους μαγκούφηδες! Μη περιμένετε το όνειρο να κατέβει από τη καμινάδα!

Ζυγός
Ότι και να συμβεί σήμερα, το μόνο που θέλετε είναι να αράξετε στο σπίτι σας, παρέα με τα φιλαράκια σας, κουβεντούλα και τα σχετικά! Μόνο αυτό θα σας χαλαρώσει από το πολύ το πήγαινε-έλα! Ξεκουραστείτε όσο μπορείτε περισσότερο, κοιμηθείτε νωρίς γιατί αύριο σας περιμένει μια πολύ δύσκολη ημέρα! Η πανσέληνος θα σας χτυπήσει κατά κούτελα, για αυτό ας απολαύστε τον ελεύθερο χρόνο που σας δίνετε κάπως απλόχερα και αφήστε τα βάσανα για λίγο, άλλωστε έρχονται από μόνα τους!

Σκορπιός
Μια χαρά είστε και δυο τρομάρες! Φτου μη σας ματιάσω! Είδατε υπάρχουν και φοβερές ημέρες για εσάς, ο Κρόνος είναι δίκαιος! Σας έκανε ένα δωράκι για αυτό χαμογελάστε! Μη παρασύρεστε από συναισθηματισμούς, άλλωστε δε σας ταιριάζουν και τόσο! Βάλτε το μυαλό, τη λογική που λέμε, να κάνει κουμάντο, γιατί οι δουλειές είναι δουλειές και οι έρωτες, έρωτες! Άλλο το ένα και άλλο το άλλο! Για να δούμε, θα τα καταφέρετε, ή θα τα κάνετε πάλι σαλάτα??

Τοξότης
Δύσκολη ημέρα σας ξημέρωσε αφού θα έχετε κάπως τα ψυχολογικά σας και θα τα βλέπετε όλα μαύρα και άραχνα! Φταίει η πανσέληνος αύριο, γιατί κάπως έτσι θα είστε μέχρι τη Κυριακή! Μην εκνευρίζεστε με το παραμικρό, μη μαλώνετε με τον κόσμο, το πιο πιθανό είναι να ξεσπάσει πυρκαγιά, δηλαδή παρεξηγήσεις και τσακωμοί, από το πουθενά! Ότι και αν ακούσετε, ψάξτε το πρώτα και μετά κινηθείτε αναλόγως! Μη βιαστείτε γιατί τα φαινόμενα απατούν!

Αιγόκερως
Θα είστε σε τρελά κέφια σήμερα! Μέσα στη χαρά και στα χαμόγελα, για τόσο πολύ μιλάμε! Τι έγινε? Κάνατε σεξ εχθές το βράδυ, ή πρόκειται να φύγετε έτσι για ΣΚ και ετοιμάζεστε ολοταχώς για βουρ και δρόμο..?? Πάντως παίζει να εξαφανισθείτε από τη δουλειά σας πολύ νωρίς και να αφήσετε και μερικούς και με το στόμα ανοιχτό! Έτσι είναι αυτά! Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι και έχει ο Θεός! Νομίζω το αξίζετε, αφού μόνο όταν κοιμάστε δε δουλεύετε! Άντε ο χρόνος περνάει..

Υδροχόος
Χρυσά μου υπομονή να φύγει το φεγγάρι και μετά όλα τα άλλα! Η πανσέληνος αυτή σας χτυπά κατευθείαν μέσα στον εγκέφαλο και είστε πολύ τσίτα! Για νεύρα τρελά λέμε! Βασικά μην ασχοληθείτε με τίποτα το σοβαρό σήμερα, γιατί το μυαλό σας είναι θολωμένο αρκετά και θα βγουν λάθη στη πορεία που θα κόψετε φλέβες! Κάντε τα απολύτως απαραίτητα και αφήστε τα σημαντικά από βδομάδα! Άλλωστε ως και τις 17 θα πετάει η ομάδα, άρα θα βρείτε το χρόνο και την ηρεμία να τακτοποιήσετε τις εκκρεμότητές σας!

Ιχθύες
Φοβερή ημέρα σας ξημέρωσε, για αυτό χαμογελάστε! Όχι δε θα εμφανισθεί καμιά κάμερα, αλλά ένας φίλος σας που έχετε καιρό να δείτε και να τα πείτε! Ιδιαίτερα ρομαντικούς σας βρίσκω σήμερα, πολύ πρόσχαρους και το καλοκαιρινό το mood έχει μπει για τα καλά! Δε φεύγετε κανένα ταξιδάκι, τώρα που πήρατε και το κολάι? Το αξίζετε άλλωστε, αφού ήσασταν καλά παιδιά όλο το χειμώνα! Μιλήστε με τους φίλους σας, μην είστε μόνοι σε όλο αυτό!! Καλά να περάσετε!

magicfariel@gmail.com