Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Ανήσυχα Μυαλά..

Πού είναι το μυαλό σου τώρα
πολύ θα ήθελα να μάθω
όσο προχωράει η ώρα
όλο ιστορίες πάω
και πλάθω!

Το δικό μου θες να μάθεις πού τριγυρνά
ή φοβάσαι τι θα αποκαλύψεις, έτσι ξαφνικά..

Ανήσυχα μυαλά, έχουμε και οι δυο,
γιατί μας αρέσει να τρελαίνουμε ο ένας, του άλλου το μυαλό!
Μη μου πεις πώς είσαι θυμωμένος, δεν έχεις καν το δικαίωμα αυτό!!


Το ανήσυχο μυαλό σου, μου στέλνει σήματα τρελά,
κάποιες φορές τα κόβει, αλλά επανέρχεται πιο μετά,
θες να μου δείξεις κάτι
θες κάτι να μου πεις
ή απλά παίζεις το παιχνίδι της μουρλής??

Το ανήσυχο μυαλό μου,
το δικό σου συναντά,
σε προκαλεί χρυσό μου
αλλά εσύ κρατάς μούτρα, εκείνα τα ξινά!

Ξεπέρασε για λίγο τον εαυτό σου,
να τον ξεπεράσω και εγώ,
ανήσυχα μυαλά έχουμε μωρό μου
γουστάρω τρελά το παιχνίδι σου αυτό!!

Όταν τα χείλη σου φιλήσω
μια φορά και ένα καιρό,
άσχημα δε θα σου ξανά μιλήσω
και τότε θα δεις πόσο αληθινά Σε Αγαπώ!

magicfariel