Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Τριγυρνάς μες στο μυαλό μου..

Πολύ τριγυρνάς μες στο μυαλό μου
μου αρέσει, όμως όχι και τόσο πολύ
μου καις συνεχώς τον εγκέφαλό μου
γιατί έχω απωθημένο εκείνο
το φιλί!

Τι θα γίνει τώρα,
θα είμαστε συνεχώς σε επαφή?
είναι νωρίς ακόμα η ώρα
όμως εσύ πρέπει να βρίσκεσαι ήδη εκεί!

Μήπως κάνω λάθος, δεν έχω σήμα καλό
μόνο τα μάτια σου βλέπω που τόσο τα ποθώ!

Τι θα γίνει, εσένα θα σκέφτομαι κάθε ώρα και λεπτό,
έχω και άλλες δουλειές να κάνω, αγόρι μου τρελό!

Όλο στη ξεπέτα μας έχεις εδώ πέρα,
για αυτό σου συμβαίνουν πράγματα κακά
καιρός να αλλάξεις στάση, έφτασε η μέρα,
πάλι όμως ξεκινάς απο τα ξένα, εκείνα τα μακρινά..

Εγχείριση να μου κάνουν, εσύ δε βγαίνεις
με τίποτα μέσα απο το δικό μου το μυαλό,
καμία επιστήμη, να το ξέρεις,
δε μπορεί να αλλάξει το Κάρμα, αυτό που είναι γραφτό!!

Τι θα γίνει βρε μανάρι,
με εσένα θα ασχολούμαι ξανά και ξανά?
πάω να κλειστώ πάνω στο πατάρι,
να μη βλέπω, να έχω τα μάτια μου κλειστά!

magicfariel