Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Όσες φορές και αν βρεθείς Εκεί..

Όσες φορές και αν βρεθείς εκεί,
σε εκείνο το νησί,
εμένα θα έχεις μέσα στο μυαλό σου,
γιατί κάτι μυστήριο πολύ έχει
συμβεί εκεί!


Το μέρος αυτό είναι πολύ μαγικό,
το γαλάζιο της θάλασσας το ίδιο,
ο ουρανός είναι ένα θέαμα εκθαμβωτικό
και οι φοίνικες δίνουν ρέστα,
για να σου φτιάξουν εκείνο το φοβερό τον ίσκιο!!

Όσες φορές βρεθείς σε εκείνο το μέρος,
η σκέψη σου θα τρέχει σε εκείνη τη ματιά,
μου έδειξες για πρώτη φορά τη δική σου τη πλευρά,
τι τέλειο που ήταν εκείνο το θέρος!

Να ξέρεις ποτέ δε θα τη ξεχάσω,
και ας γύρισα προς τη θάλασσα να κοιτάξω,
ήθελα να πέσω να πνιγώ
για να έρθω κοντά σου όταν ξανά γεννηθώ!

Όσες φορές και αν πας σε εκείνο το τοπίο
το φιλί μου θα θυμάσαι,
όχι δεν ήταν καθόλου αστείο,
ακόμα μέλι στάζεις, μη φοβάσαι..

Όσες φορές και αν βρεθείς εκεί,
τα μάτια μου θα βλέπεις,
γιατί η στιγμή είναι όντως μαγική
και ας ξέρω πόσο υποφέρεις..

Προσμένω.. με αγωνία.. μωρό μου..

magicfariel