Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Δάγκωσε με και άλλο.. μου αρέσει..

Σεληνιάστηκα πολύ, έγινε και αυτό,
όμως κάποιος ήρθε και με δάγκωσε στο λαιμό!

Μου άρεσε, με πόνεσε, δε μπόρεσα
τίποτα να πω,
μόνο δώσε και άλλο, τρελό μου μωρό!

Λέτε να ήταν ο Δράκουλας, εκείνος ο κόμης ο γοητευτικός, σίγουρα πάντως ήταν άντρας, με τρόπους σωστός!

Σα να ήρθε από μια άλλη εποχή,
μπήκε από το παράθυρο μέσα,
αμέσως με άγγιξε στη ψυχή
και τα χείλη του, στο λαιμό βρέθηκαν κολλημένα..

Ήταν τόσο απαλά και βάναυσα συγχρόνως
δάγκωσε με, είμαι έτοιμη σε θέλω ολοκληρωτικά δικό μου!

Του δόθηκα, δεν έφερα αντιστάσεις,
μου έκανε έρωτα τρελό,
βρεθήκαμε σε άλλες διαστάσεις..

Και τώρα που ξύπνησα από τα μάγια τα δικά σου
σε ρωτώ επίμονα
Εσύ με δάγκωσες μέσα στη Νύχτα ήταν σίγουρα καμώματα σου..

Ραντεβού στο επόμενο Φεγγάρι..

magicfariel