Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Η αλήθεια είναι πως ....

Η αλήθεια είναι πως δε περνάω καλά!
Βαριέμαι τη ζωή μου
και έχω χάσει τα ενδιαφέροντά μου ξανά
νομίζω μου
κόβεται η αναπνοή μου..

Μπορεί να δουλεύω και να γράφω ολοταχώς όμως αυτό δε σημαίνει τίποτα, δυστυχώς!


Η αλήθεια είναι πως σε σκέφτομαι συνέχεια,
δε βρίσκω νόημα να σε ενημερώσω διαφορετικά
αφού για σενα προφανώς δεν έχουν καμία έννοια
τα λόγια μου τα αληθινά!

Η αλήθεια είναι πως θέλω πολύ να σου μιλήσω,
όμως σκέφτομαι οτι πάλι τοίχο θα βρω
αφού στο σκοτάδι θες, πάντα να τρέχω απο πίσω
και ποτέ να μην έχω κανένα λόγο εγώ..!!

Η αλήθεια είναι οτι δε χαμογελώ σήμερα,
όπως έκανα εχθές,
η αύρα σου διώχνει ακόμα και τα ήμερα
και θεωρώ πως τίποτα πια δε θες!

Η αλήθεια είναι πως αυτό δεν είναι καλοκαίρι
και κανείς ειλικρινά δε ξέρει τι θα φέρει
ο άνεμος εκείνος ο ζεστός
που είναι συγχρόνως και ψυχρός!

Η αλήθεια είναι πως μου έχεις τσακίσει τη ψυχή
γιατί δεν είσαι ποτέ εκεί
δε ξέρω απο εμένα τι μπορεί να θες
πάντως μωρό μου βιάσου, τίποτα δεν είναι όπως χθες..

Η αλήθεια είναι οτι μπορώ να σου πω πολλές αλήθειες,
αλλά κουράστηκα να σου μιλώ
καιρός να μάθω τις δικές σου συνήθειες
γιατί σου είπα.. πως μόνο εσένα Αγαπώ!!

magicfariel