Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Το γλυκό μου, θέλω να σε τρατάρω..!?

Έφτιαξα γλυκό, το φωνάζω απο τα χθες,
ένα cheescake φράουλα,
έχει και σοκολάτα, έτσι όπως το θες!

Το τυρί είναι
Φιλαδέλφεια,
το έχω γλυκάνει με λίγη άχνη έτσι για τη μυρωδιά,
όλα τα υλικά είναι γνήσια, απο τα χεράκια μου πέρασαν τα καθαρά..!!


Έλα σπίτι μου να σε τρατάρω
να σου γλυκάνω τη ψυχή
τις αντοχές να σου τεστάρω
να δω πόσο είμαι φίλη σου καλή!

Για σένα το έφτιαξα μωρό μου
είμαι σίγουρη πως σου αρέσει
μη ντρέπεσαι έλα προς τα δώθε μικρό μου
στο στόμα θα στο δώσω, σα πεσκέσι!

χα χα .. ακόμα για το γλυκό μιλάω,
νομίζω κάνω σκέψεις πονηρές,
αφού τελικά έχω πολλά να σε τρατάρω
έλα εσύ και θα τα λάβεις, θες δε θες!

Τέτοια σου λέω και τρομάζεις,
είναι μέσα στο παιχνίδι και αυτό
το γλυκό μου θέλω να δοκιμάσεις,
να μια ωραία ευκαιρία να σε δω..!

Καλημέρα κύριε Έρωτα..

magicfariel