Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Και εκεί που..

Και εκεί που είμαι αμέριμνη,
τσουπ εσύ!
Χαμογελάς και είσαι σε κάποιο νησί!

Βρε τι κάνουν αυτά τα
social media,
μας έχουν πάρει το μυαλό,
και εκεί που είμαι χαλαρή,
θέλω να πάω να σκοτωθώ..!!

χα χα .. σιγά με πέσω και στις ράγες του τρένου για πάρτη σου μωρό μου
προτιμώ τα χάπια μου να παίρνω
και πάλι να χάνω το μυαλό μου!

Και εκεί που σε ξεχνώ εκεί σε θυμάμαι ξανά,
με κάνεις και παραμιλώ
και ας μην είσαι πουθενά!

Και εκεί που λέω.. Ντάξει μωρέ και τι έγινε?
εμφανίζεσαι εσύ
χαμογελάς διαρκώς και μου θυμίζεις
ότι μόνο εσύ μπορείς να είσαι το κακό παιδί!

Όχι δε θα συμφωνήσω,
κακό κορίτσι είμαι και θα προχωρήσω,
θα χαμογελώ όποτε γουστάρω
και θα κλαίω κάθε φορά που σε φουμάρω..

Και εκεί που βλέπω τι ώρα είναι
σκέφτομαι τελικά πόσο ζαβή είμαι..!@

magicfariel