Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Τα Αγκάθια πάνε και έρχονται...

Τι να πω, πολύ επίκαιρα τα βρίσκω τα αγκάθια, τα μοιράζει μια ψυχή απλόχερα,
πραγματικά δε ξέρω, να
τα πάρω ως συμβουλή ή ως μπιχτή τα ρημάδια?

Μια μιλούν για έρωτα και αγάπη,
μια προκαλούν νεύρα και αυταπάτη!

Ωραία τα βρίσκω όλα,
όμως τα αγκάθια παραμένουν κάθε λεπτό και ώρα!

Τριαντάφυλλα με αγκάθια,
νομίζω μου τα κάνεις δώρο
είναι ο τρόπος να μου αφήνεις τα σημάδια
στη καρδιά μου και στο κόσμο μου όλο!

Λέξεις σαν αγκάθια,
που στάζουν σα φαρμάκι
νομίζω έμειναν τα απομεινάρια
απο μια αγάπη όλο στάχτη..

Μια μου λες να σε αγαπώ έτσι όπως είσαι,
μια μου λες θα με αγαπάς,
αλλά πρέπει να αλλάξω έτσι όμως είμαι!

Δώσε για να πάρεις,
όχι τα αγκάθια που προσφέρεις,
αλλά ίσως έτσι να λάβεις
αυτό που τόσα χρόνια περιμένεις..

Αγκάθια εσύ, λόγια αγάπης εγώ..

τόσο απλά..

magicfariel