Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Η Αόρατη Διακριτικότητά Σου..!!

Τι περιμένεις, γιατί δε χτυπάς στο ψαχνό?
τα μάτια μου έχουν ήδη ανοίξει πουρνό-πουρνό!

Γίνεσαι πολύ διακριτικός και με εκνευρίζεις αφού είσαι έτοιμος τη
βόμβα να μου ρίξεις!
Το ξέρω, το νιώθω, περιπλανιέται στην ατμόσφαιρα, η αύρα σου η μοχθηρή,
θες πολύ να με κάψεις να με δεις να τσουρουφλίζομαι πολύ!

Διακριτικός πολύ είσαι, όμως και καθόλου,
αφού με προκαλείς
και με στέλνεις και κατά διαόλου..

Ουυυυυυυυυυ στο κρανίο τα έχω πάρει φουλ
κόβω φλέβες και είμαι εντελώς αλλού!

Πώς σε έχουν εκπαιδεύσει έτσι,
ή μήπως πήγες σε σχολή!
Μάθε με και εμένα να φέρομαι έτσι
θέλω και εγώ να γίνω τόσο διακριτική!!

Μπααααααα μου αρέσω έτσι όπως είμαι,
γνήσια, αυθόρμητη και αληθινή,
εσύ μείνε έτσι όπως είσαι
με τη συμπεριφορά εκείνη την Αόρατη..Διακριτική..!!

magicfariel