Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Άνευ Τίτλου..

Τι τίτλο να βάλω στη παράνοια που με δέρνει?? Όλο αποκαλύπτω διάφορα, εντελώς τυχαία και αναρωτιέμαι, πού πάμε?? Αυτή η
google θα μας τρελάνει κανονικά.. Όλο εκπλήξεις είναι, παράξενες, πρωτότυπες και έξυπνες αρκετά μπορώ να πω.. Πάλι είμαι τουλάχιστον 2 χρόνια πίσω, αφού μπορεί να είμαι blogger απο το 2010, αλλά τώρα μαθαίνω η κάργια, τι δυνατότητες έχω και πώς μπορώ να τις χρησιμοποιήσω..!!

Στόκος το ξωτικό??

Αιώνιο παράπονο.. οτι έχω μάθει, το έχω μάθει απο μόνη μου.. Απλά ακολουθούσα τις προτιμήσεις μου, τα θέλω μου, τις δικές μου επιθυμίες και όσο και αν ήταν άγνωστο κάποιο μονοπάτι, τόσο το καλύτερο!
Ποτέ δεν είχα κάποιον να μου δείξει, να με μάθει, να με παρασύρει, στο κόσμο της τεχνολογίας, του διαδικτύου, ακόμα και πώς να είμαι μια καλή blogger! Όλα μόνη μου! Σα κατάρα ένα πράγμα!!!

Κάθε μέρα ανακαλύπτω και κάτι καινούριο! Βέβαια, ως ανήσυχη ψυχή που είμαι, δε κάθομαι και με σταυρωμένα τα χέρια! Τα μάτια μου είναι πλέον ραντάρ με στάμπα, βλέπουν τα πάντα, αυτό όμως δε σημαίνει τίποτα, μπροστά σε αυτά που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος!!

Και επειδή ζω και στο κόσμο της φαντασίας και της παραίσθησης, παραλογίζομαι κάθε μέρα, όλη μέρα και εύχομαι, απο τη μια να στοχεύω σωστά και απο την άλλη φοβάμαι, γιατί πόσα ακόμα πράγματα θα πρέπει να μάθω, για να μπορέσω και εγώ να ακολουθήσω τη ροή, του σήμερα και του αύριο?? Πανικός έτσι? Χάος ίσως?

Μου αρέσουν αυτές οι λέξεις! Ο πανικός είναι κάτι που τον βιώνω καθημερινά και το χάος, η ψυχή μου, το μυαλό μου, όλο μου το είναι.. χα χα .. κόβω φλέβες τώρα, να και μια αλήθεια ακόμα..

Θέλω να μάθω και άλλα όμως, δεν είμαι ικανοποιημένη με τον εαυτό μου! Θέλω να είμαι η καλύτερη, γιατί τότε ίσως να ησυχάσω λίγο, θέλω ο εγκέφαλός μου να στροφάρει και να πιάνει πουλιά στον αέρα, γιατί μόνο έτσι θα επιβιώσω..

Ανήσυχο πνεύμα το ξωτικό.. πολύ ανήσυχο..

..πώς στέλνουμε ανώνυμα μηνύματα.. ??? χα χα .. μεγάλη απορία!!

magicfariel