Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Τι να ξεπεράσω τι?? Κάποιος να μου πει..

Περιμένω να βρέξει, το θέλω πολύ και ας είναι μόνο πάνω απο το σπίτι μου, ξέρω το γιατί..!!
Σκέφτομαι ένα πράγμα, τίποτα άλλο δε με ενδιαφέρει...
Το ξεχνάω και
αυτό επανέρχεται, γιατί σήμερα θα με βασανίσει κάθε σκέψη, κάθε λεπτό και όσο περνάει η ώρα, αυτό θα γίνετε έντονο και ενοχλητικό..

Το ξωτικό έχει τα down του, τι να κάνουμε τώρα..

Προσπαθώ να ξεπεράσω το άγνωστο, γιατί δε μου κάνει! Με φθείρει, με χαλάει, μου τρώει τα σωθικά. Και όμως είμαι σίγουρη οτι ποτέ δε θα το ξεπεράσω, γιατί είναι το άγνωστο, αυτό που μου αρέσει περισσότερο..

Μια φίλη λέει οτι μερικά που γράφω είναι ασυνάρτητα.. χα χα .. είναι οι  βαθύτερες σκέψεις μου, που λίγοι τις καταλαβαίνουν, λίγοι τις εμπεδώνουν και πολύ λίγοι τις κρατούν, γιατί δεν είναι για όλους.. Τα αινίγματα πάντα έπαιζαν και πάντα θα παίζουν, γιατί μου αρέσουν..

Η έτοιμη τροφή είναι για τους τεμπέληδες! Προτιμώ να το παλεύω και να το προσπαθώ, γιατί έτσι δουλεύει το μυαλό μου, έτσι καταλαβαίνω τι πραγματικά θέλω απο τη ζωή μου!

Πάλι όμως δεν είμαι ικανοποιημένη, γιατί πρέπει να το ξεπεράσω.. Να μου πει κάποιος το τρόπο και θα το δοκιμάσω και αυτό, αλλά να που δεν υπάρχει κανένας τρόπος, αυτή ειναι μια πικρή αλήθεια..

Κάποιος να μου πει κάτι ..

Τι είναι αυτό που πρέπει να ξεπεράσω.. Τι??

magicfariel