Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Τα Σημάδια σου ακολουθώ… και πάω..!!

Τα σημάδια σου είναι και αυτά μοναδικά,
θα έλεγα επίσης και πολύ ξεχωριστά.!

Χρόνια τώρα σε
παρακολουθώ
όπως επίσης σε ακολουθώ!

Κάτι μου δείχνεις καθημερινά,
όμως το παίρνεις πάλι πίσω
δε θέλεις να με κακομαθαίνεις,
για αυτό έτσι στα στεγνά,
εξαφανίζεσαι
όμως δε μου επιτρέπεις να σε αφήσω!

Τα σημάδια σου, είναι ακόμα και καπνοί,
φωτιές εκεί από τα μέρη σου,
μπορεί θάλασσα να έχεις κάπου εκεί,
θέλω απεγνωσμένα να γίνω το ταίρι σου!

Μια το ένα και μια το άλλο,
όλα σε εσένα καταλήγουν,
τη πυξίδα θα κρύψω μάλλον.
να δω τα βέλη της προς πού θα δείχνουν!

Τα σημάδια σου είναι απειλητικά,
κάποιοι τα φοβούνται
εγώ τα γουστάρω τρελά,
δε με τρομάζουν πια,
άσχετα αν κάποιοι ακόμα τα θυμούνται!!

Δείξε ένα σημάδι,
θα καταλάβω
έχω περάσει από εκπαίδευση,
τη δική σου, μωρό μου, και ας πεθάνω..!@

magicfariel