Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Καλησπέρα κύριε Έρωτα, πώς παν τα κέφια..??

Κύριε Έρωτα, μου επιτρέπεις να σου μιλήσω απόψε?
Μήπως έχεις δουλειά? Θέλω να σου πω!

Πού
είσαι πάλι? Σε έχασα! Τώρα σκοτάδια, απλά δε ξέρω!
Όμως φτάνουν οι ώρες εκείνες οι πονηρές που θα σε συναντήσω μέσα στο όνειρό μου! Εκεί τρέχω να σου κρυφτώ αφού κάτι μου έχεις κάνει! Με δυσκολεύεις πολύ, στο έχω ξανά πει??

Ανοίγω τα χαρτιά μου, κάθε μέρα και πιο πολύ, γιατί πρέπει την αλήθεια να τη μάθεις, ότι και αν συμβεί..

Είσαι ακόμα εκεί ή έφυγες…??


Κύριε Έρωτα, τώρα σου νιαουρίζω.. νιάου-νιάου.. σε χαϊδεύω με τη φουντωτή ουρά μου, το νιώθεις?? Τι απαλό το χάδι αυτό.. Σε κοιτάζω και μέσα στα μάτια, σου κάνω νόημα, σε θέλω! Πού το κακό σε αυτό..??
Προσπαθώ να σου αντισταθώ, βγάζω νύχια, αλλά τα μαζεύω, γιατί η αλήθεια είναι πως δε θέλω να σε πληγώσω.. Εγώ δεν είμαι εσύ, καρδιά μου.. ούτε βέλη κρατώ επάνω μου! Αυτά είναι δική σου υπόθεση..

Κύριε Έρωτα, πού είσαι απόψε? Τι κάνεις? Είσαι φρόνιμο παιδί? Ή πάλι τα μαγικά σου κόλπα κάνεις και θα μου πάρεις τη ψυχή..?? Από κέφια, βλέπω έχεις ανέβει, έχεις φτάσει ως τον ουρανό, έχεις όμως από τα άλλα? από εκείνα τα πονηρά, αναρωτιέμαι, θέλεις και άλλα να σου πω??

Κύριε Έρωτα, ντύσου όμορφα και έλα να με βρεις.. Προτιμώ τις πράξεις, βαρέθηκα τα λόγια, θέλω στο κορμί μου να σε κάνω να χαθείς.. Εσύ δε θες???

Κύριε Έρωτα… νιώσε με .. μπορείς!!

magicfariel