Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

"Βγάλε" μου κάτι για καληνύχτα..

Βράδιασε ξανά, και είμαι εδώ στα γνωστά βαριέμαι να πω την αλήθεια
θα ήθελα να
δω κάτι απο εσένα
και όχι παραμύθια..

Βγάλε μου κάτι έτσι να δω
να πάω γλυκά να αποκοιμηθώ..

όχι δε θέλω να με τσιγκλίσεις
τη καρδιά προτιμώ να μου αγγίξεις!

Επανήλθε ο καλός παλιός σου εαυτός,
χαίρομαι μωρό μου
όμως είσαι ο ίδιος εκείνος ο κακός
..ποτέ θα ξεχάσω ξανά χρυσό μου..

Τώρα πια ξέρω, τι να περιμένω
στα σκοτάδια σου μόνο θα διαβαίνω
που είναι γεμάτα απο εκπλήξεις
αυτές είναι τελικά οι πιο ωραίες αναμνήσεις..

Ακόμα όμως το στόμα μου είναι πικρό
απο το τελευταίο σου το νάζι
μπορεί πολύ να σε αγαπώ
κάνω πως κρατώ και εγώ μια στάση!

Βγάλε μου κάτι για καληνύχτα,
να αποκοιμηθώ χαμογελαστά
μου το χρωστάς είναι και αυτό μια αλήθεια
και ας μη με αγαπάς!!

Καλό βράδυ κύριε Έρωτα..


magicfariel