Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Η δική σου Τιμωρία έχει διάρκεια..!

Το γύρισες το κλίμα πάλι υπερ σου,
τα κατάφερες μέσα σε λίγο καιρό,
μας
έδιωξες όλους από κοντά σου
και τώρα τρέχω να σωθώ!

Σε τιμώρησα, όμως κράτησε λίγο,
καμία σχέση με το σχέδιό σου,
με τιμώρησες και κρατάει ακόμα νομίζω,
το ξέρεις πως με έχεις αποτελειώσει..
αυτό είχες μέσα στο μυαλό σου..??


Η δική σου τιμωρία έχει διάρκεια μεγάλη,
και πονάει τόσο πολύ,
τη ψυχή μου την έχεις ήδη βγάλει,
δε το βλέπεις,
μου έχεις κάνει και πληγή!!!

Συνέχισε έτσι, καλά το κρατάς,
σήμερα εδώ, αύριο εκεί,
κοντά μου πότε θα έρθεις,
μπορείς να μου πεις??

Είμαι ακόμα θυμωμένη,
δε ξεπερνιέται το δικό σου το κακό,
όμως είμαι και πολύ λυπημένη
γιατί ακόμα να σε δω..

Τιμώρησέ με και άλλο
για το λάθος που έκανες εσύ,
ρίξε με στο βούρκο,
επειδή είσαι κακό παιδί..

magicfariel