Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Έχω τρέξει πολύ για πάρτη σου μωρό μου..!@

Πήγα να παρασυρθώ,
άρχισα τα χιλιόμετρα να μετρώ,
όμως τελικά θα
κρατήσω χαρακτήρα
και θα τη πέσω να κοιμηθώ!

Παράπονο δε πρέπει να έχεις
τόσα χρόνια σε ακολουθώ
τρέχω απο πίσω σου μωρό μου
έτσι επειδή πολύ σε αγαπώ!

Νομίζω έχω τρέξει πολύ
για πάρτη σου χρυσό μου,
στην άλλη άκρη της γης έχω φτάσει για χατίρι σου καλέ..
είσαι όμως το λατρεμένο βάσανό μου
μη το πεις πουθενά, τρελέ..


Όμως είσαι κακό παιδί,
τις θυσίες μου δεν αξίζεις
είμαι σίγουρη πως θα μου φέρεις τη καταστροφή
τη προσοχή μου ξανά να τραβήξεις!

Θέλω εσύ τώρα να τρέξεις απο πίσω
να με κυνηγήσεις λίγο πιο πολύ
έτσι, ποτέ να μη σε αφήσω..
να γίνεις το δικό μου άγριο πουλί!!!

Στείλε σοφέρ να με πάρει
αν με θες εκεί
θυσίασε και εσύ λίγο πάλι
για να είμαστε μαζί..!!

magicfariel


πηγή φωτογραφίας Pixabay free photos