Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Ο νυχτερινός μου παραλογισμός..

Είμαι ανήσυχη γυναίκα, πολύ μάλιστα, τόσο πολύ, που βασανίζομαι απο μόνη μου.. Πρέπει να ξεσπάσω, να ξεδώσω, να μιλήσω, γιατί καταπιέζομαι, απο
τον ίδιο μου τον εαυτό, τις επιλογές μου!

Ήμουν κοινωνικό κορίτσι απο μικρή, μου άρεσε να έχω φίλους, κυρίως άντρες, λίγες φίλες και καλές και παρέες αμέτρητες!


Βέβαια, ως η παράξενη της παρέας, προτιμούσα, να ήξερα πού θα είναι ο καθένας και να ακολουθήσω αναλόγως με τις ορέξεις μου! Πολύ εγωιστικό αυτό, αλλά δεν άντεχα τις ανούσιες συζητήσεις, τύπου πού θα πάμε, τις αιώνες χαζές αντιρρήσεις και να φεύγει η ώρα σε ένα πεζοδρόμιο συζητώντας για τη κατάληξη.. Κάνω και φόνο σε κάτι τέτοια.. απο μικρή με εκνεύριζαν.. για αυτό άντρες και πάλι άντρες.. the best!

Η νύχτα πάντα μου άρεσε, όμως όχι όπως την έχουν συνηθίσει αρκετοί! Ακόμα και εκεί παράξενη, αφού μου αρέσουν τα άλλα τα κόλπα, τα πολύ μαγικά και φευγάτα, που ακόμα και αυτές οι στιγμές είναι πολύ ταξιδιάρικες και μοναδικές.. Το clubbing η ζωή μου όλη!! Κάθε εμφάνιση και πιο σέξι, πιο ναζιάρικη και ο χορός, το καλύτερο ερωτικό κάλεσμα ever..!!

Οι εποχές όμως άλλαξαν! Ο καθένας τράβηξε το δρόμο του! Έγινα ακόμα πιο παράξενη! Όμως το clubbing, clubbing!

Ακόμα και εκεί ήρθαν αλλαγές, τσουνάμι και πίκρες ατελείωτες, αφού ο κόσμος έχασε το ενδιαφέρον του, το γύρισε στο ελληνικό, σταμάτησε να βγαίνει έξω!

Τώρα μεγάλωσα, είμαι ακόμα πιο παράξενη, πιο επιλεκτική και ναι θα πάω στα καλύτερα, όποτε προκύψουν και θα περάσω πολύ super, όπως εκείνο το καιρό! Γιατί έχω γεννηθεί για αυτή τη φάση! Ατελείωτος χορός μέχρι το πρωί! Συνεπώς, μέχρι να έρθει αυτό το καλό, μαραζώνω, γερνάω κάθε μέρα και πιο πολύ, χάνω το νόημα απο τη ζωή μου.. Αργοπεθαίνω, δε με ακούς???

Και εκεί που ήμουν το πιο κοινωνικό κορίτσι, έχω μεταμορφωθεί σε μια αντικοινωνική γυναίκα, που όλο αγοράζει φορέματα, μπας και προκύψει το φοβερό event, που όλο μέσα στη ντουλάπα μένουν και μου φωνάζουν, τι θα γίνει βρε κοπελιά..?? Για κάποιο λόγο δε καταξοδεύτηκες για πάρτη μας??

Ακόμα ένα Σαββατόβραδο απο τη ζωή μου, εντελώς βαρετό και ανούσιο, αφού δε βρίσκω το λόγο να ξεσπιτωθώ, να πάω να ακούσω ελληνικά μαζί με house?? Εκεί μετά η φρίκη μια και έξω..!!

Αλλιώς τα είχα φανταστεί, αλλιώς προέκυψαν.. και πού είσαι ακόμα..

magicfariel