Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Καληνύχτα ξωτικά μου..

Φεύγω πάω να κοιμηθώ.. Ξεκίνησα να γράφω, αλλά δεν έχω και το κέφι το τρελό!!
Πρέπει κάτι να μου συμβεί, κάτι συγκλονιστικό, κάτι απερίγραπτο, για να
πάρουν μπροστά πάλι οι μηχανές του μυαλού μου, της καρδιάς μου, της φαντασίας!
Αστρολογικά όλα βαίνουν καλώς! Μόνο τα άστρα το βλέπουν αυτό, αφού συνεχίζω να παραπονιέμαι, γιατί απλά  βαριέμαι..

Θέλω σασπένς, αγωνία, περιπέτεια, δε μπορώ να ζω έτσι..  Πλησιάζει ο καιρός, να ταξιδέψω.. Πόσο το προσμένω με αγωνία.. Να πίνω το καφέ μου με θέα το απέραντο γαλάζιο.. Πωωωωω αυτό και αν είναι ένα όνειρο, που θα το πραγματοποιήσω, γιατί εξαρτάται απο εμένα και μονο εμένα..

Τώρα πείσμωσα, αλλά θα μου φύγει, μόλις έρθει ο χειμώνας.. Γιατί η εποχή μου πάλι άλλαξε.. Δε με πάει το καλοκαίρι ένα πράγμα.. Δε πειράζει, όλα έχουν το σκοπό τους και ευτυχώς έχω ακόμα χρόνο.. Βιάζομαι, αλλά και δε βιάζομαι.. Όλα θα γίνουν σωστά, έτσι όπως πρέπει!!

Αποχωρώ, καληνυχτίζω, πάω να κλείσω τα μάτια μου και να ονειρευτώ, το γαλάζιο της θάλασσας, την οσμή της, την αλμύρα της, γιατί απλά ακόμα και αυτά, είναι μεγάλη αδυναμία, μεγάλη λατρεία και αξεπέραστα... Και μπορώ να τα έχω όποτε εγώ θέλω..

Ναι, όποτε εγώ θέλω..

Τώρα τα πήρα...

Καληνύχτα ξωτικά μου.. Καλό ξημέρωμα!!!

magicfariel