Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Θες να μου πεις μήπως κάτι..??

Στο έχω γράψει και στα αγγλικά,
say something, τόσο απλά,
τι φοβάσαι μη πάρω τα βουνά,
ή μη μείνω από
καρδιά…??

Πες μου κάτι, στείλε μια φατσούλα,
σε εμένα προσωπικά,
άσε τα τραγούδια με μπερδεύουν,
φέρνουν το χάος στα μυαλά..

Τόσο δύσκολο είναι, να μου μιλήσεις,
να με ρωτήσεις πώς είμαι και τι κάνω?
Τίποτα δεν είναι έτσι όπως νομίζεις,
αφού άλλα δείχνω και άλλα φτιάχνω..

Μήπως είσαι από άλλο πλανήτη,
πιο ψυχρό και αντικοινωνικό?
Λες να είσαι από τον Άρη,
ζωή εκεί δεν υπάρχει και κάνει κρύο κανονικό!!

Πες μου κάτι βρε πουλάκι μου,
να είσαι σίγουρος πως θα λιποθυμήσω,
η καρδιά μου λαχταράει τα λογάκια σου
και εκείνο το…. Φιλί σου..!!
ξου ξου στα πονηρά μυαλά,
η ψυχή μου είναι ακόμα αθώα
ολόκληρο σε θέλω φυσικά,
όμως δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα..

πες μου κάτι πρώτα… και βλέπουμε..!!

magicfariel