Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Κύριε Έρωτα, είσαι φρόνιμο παιδί..??

Καλησπέρα κύριε Έρωτα! Γιατί έχω ένα προαίσθημα, ότι πάλι έκανες τη λαμογιά σου? Γιατί νιώθω ότι τελικά θες σκότωμα σωστό?

Ελπίζω να κάνω λάθος! Ελπίζω να
πέφτω έξω! Δε θέλω να μάθω κάτι άλλο, θα απογοητευτώ!

Κύριε Έρωτα και πάλι δική σου είμαι! Είτε είσαι φρόνιμο παιδί, είτε όχι, εγώ εκεί, το αιώνιο θύμα, αλλά δε πειράζει, το προσπερνώ!
Πρέπει να γίνεις άνθρωπος μια φορά στη ζωή σου! Τι σου συνέβη όταν ήσουν μικρό? Μήπως ήσουν κακό παιδί και τότε και σε μάλωναν συνεχώς? Τι έγινε, μήπως έπεφτες από τη κούνια διαρκώς?

Κύριε Έρωτα, είσαι φρόνιμο παιδί, ή όχι?? Θες να σε μαλώσω μια φορά? Να σε βάλω πάνω στα πόδια μου και να σε δείρω, όπως κάνουν στα μωρά?



Μωρό μου, τι έπαθες ξανά?? Γιατί με κάνεις και ανησυχώ, έτσι στα ξαφνικά??

Κύριε Έρωτα, θέλω να σε δω.. Πρέπει να ανταλλάξουμε εκείνη τη τόσο μαγική ενέργεια, εκείνη τη χρυσόσκονη, εκείνη τη ματιά, για να επανέλθει η ισορροπία, στο σύμπαν μας, βρε κουτό..
Κύριε Έρωτα, σε αγαπώ..!!

Και ας μην είσαι φρόνιμο παιδί.. πάντα θα σε ακολουθώ…

I promise ..

magicfariel