Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Τιμωρία στο κορίτσι των Βορείων Προαστίων..!@

Χωρίς να φταίω καν,
είμαι τιμωρία μεγάλη,
τώρα ξεκινούν τα βάσανα, νομίζω θα γυρίσω βλέμα απο την άλλη!

Να όμως που ούτε αυτό είμαι ικανή να κάνω αφού οτι
και να λέω, όλο εσένα ψάχνω!


Σκατά στα μούτρα μου,
καλά να πάθω,
που με εσένα πήγα να τα βάλω!

Φταίς είναι σίγουρο αυτό,
φταίω όμως εγώ περισσότερο,
αφού πιστεύεις πως είμαι κακομαθημένο μωρό
απο τα Βόρεια Προάστια, εκείνο το πλούσιο χωριό!

Είμαι κακομαθημένη, πλούσια δε θα το έλεγα αυτό,
λεφτά δε μου περισσεύουν, αφού οτι δουλεύω τα τρώω..
Όχι δεν έχω μπαμπά ματσωμένο,
να μου τα χώνει κάθε μέρα όπως κάνουν μερικοί,
απο μικρή εργάζομαι, δουλεύω, και είμαι ανεξάρτητη πολύ!!

Όμως είμαι κορίτσι των Βορείων Προαστίων και πρέπει να τιμωρηθώ,
γιατί πλήγωσα εσένα, το τύπο απο εκείνο το ΧΩΡΙΟ!!!

Τιμωρία, με το ένα πόδι ψιλά,
ψάξτο λίγο,
γιατί απατούν πολύ τα φαινόμενα αυτά...

magicfariel