Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Πως τα καταφέρνεις Έτσι πάντα..!!

Μου φαίνεται έχεις εκείνο το παράξενο μαγνήτη που ελκύεις πάντα τη καταστροφή
έχω την εντύπωση πως είσαι από άλλη πλανήτη και έχεις ζωή πολύ κρυφή!

Ξέρω τα σκοτάδια σου, εκείνα τα
πολύ βαθιά
να ξέρεις, έχω και εγώ μπόλικα από αυτά!

Μπορεί αρκετά να μη τα τολμώ, για αυτό έχω εσένα, για να με κάνεις να τα ζω και να είναι πάντα ονειρεμένα!

Πώς καταφέρνεις πάντα, τον κόσμο να μου γυρίζεις,
τίποτα να μην είναι δεδομένο και τη ψυχή μου να μαυρίζεις!

Θέλω τόσα να σου πω, στα μάτια να σε κοιτάξω,
όμως δε θέλω ούτε να σε δω, προτιμώ απόψε να σε κάψω!

Πώς καταφέρνεις να με κάνεις το μυαλό μου να χάνω
να σε μισώ, αλλά τελικά όλο εσένα πάλι ψάχνω!

Δε θα σου κάνω τη χάρη αυτή τη φορά,
γιατί το μαχαίρι σου το έμπηξες βαθιά μέσα στη καρδιά,
το χτύπημά σου ήταν αξεπέραστο ξανά και ξανά
και μου άφησε πληγή εκεί στα σκοτεινά..

Πες μου, πώς τα καταφέρνεις έτσι πάντα…?? Πώς??

magicfariel