Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Δίχως Εμένα…

Βρέθηκε το μέρος το μαγικό,
η στιγμή εκείνη που αναζητούσες
όμως θα
σκεφτόμουν να έρθω μωρό,
μόνο αν μου το ζητούσες!

Φυσικά, αυτό ποτέ δε θα συμβεί,
αφού ο εγωισμός είναι η ζωή σου..
να σου στείλω και λίγο πείσμα
να παίξεις το “βιολί σου”..!!

Κακία ακόμα σου κρατώ,
όμως δε το δείχνω
το μέρος μπορεί να είναι μαγικό
δίχως εμένα όμως ποτέ δε θα είναι το ίδιο!!

Πήγαινε, without me,
αφού έτσι το επέλεξες εσύ,
δε πειράζει,
να δεις κανείς πως ζει
όταν ένας από τους δυο δεν είναι καν εκεί..

Οι ώρες τελειώνουν και εγώ πίσω δε θα κάνω,
με βλέπω να αρρωσταίνω, πυρετό θα ανεβάσω,
δε πειράζει, καλύτερα αυτή τη φορά να πεθάνω,
παρά τη χαρά μου να σου δώσω..

Δίχως εμένα, η μαγεία θα είναι στη μέση,
μπορεί να χαθεί και στη πορεία,
αφού ούτε τη φωνή θα ακούς,
ούτε θα βλέπεις εκείνο το χέρι..

Δίχως εμένα, δε θα σου αρέσει τόσο,
να δεις πως ένιωσα μωρό μου
όταν ήρθα να σε ανταμώσω
και εσύ έγινες μπουχός!!

Δίχως εμένα και δίχως εσένα, μαγεία δεν υπάρχει,
μόνο η δική σου η κουβέντα, μπορεί να κάνει κάτι..!!

magicfariel