Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Η Νύχτα που θα Αναμετρηθούνε οι Ψυχές μας...!!!

Ποτέ δε περίμενα οτι θα ξημέρωνε μια τέτοια μέρα,
που εμείς, οι δυο Μάγοι θα αναμετρηθούμε,
θα βάλουμε κάτω τις ψυχές μας
αλλά βλέπω, να
πέφτουμε, θα χαθούμε!

Δε μου αρέσει καθόλου, έτσι όπως νιώθω
αφού ξέρω οτι πάλι θα χάσω,
ως συνήθως μια αναμέτρηση είναι μόνο
αλλά μήπως είναι κάτι άλλο?

Το κεφάλι μου σβουρίζει, τα μάτια καίνε,
έχω ανεβάσει πυρετό,
πίσω δε κάνω με τίποτα, που λένε..!

Σώμα με σώμα, ψυχή με ψυχή θα παλέψουμε απόψε
και θα βγάλουμε και νικητή!


Εσύ εκεί ψιλά, στα καλύτερα θα θριαμβεύσεις,
και εγώ εκεί στο πουθενά, θα παρακαλάω να με συγχωρέσεις..

θα αναμετρηθούνε οι Ψυχές μας,
δίκιο δεν έχεις αυτή τη φορά,
αφού όμως είσαι Μάγος,
κάνε εκείνα σου τα μαγικά
άνοιξέ μου το δρόμο, να σε ακολουθήσω,
πες εκείνες τις λέξεις τις κρυφές και εγώ θα σου τις ψιθυρίσω..

Σκληρή η αναμέτρηση, αφού έχουμε και οι δυο δυνατή ψυχή,
καλά να περάσεις, στο είπα δε θα είμαι εκεί..

magicfariel