Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Η Εκδίκηση είναι δική σου Υπόθεση…!!!

Μπορεί να είμαι Ταυρίνα,
κέρατα να έχω στο κεφάλι,
το πείσμα και η ξεροκεφαλιά να ρέουν άφθονα όμως τη δική σου την
εγωιστική συμπεριφορά κανείς δε σε φτάνει..!!

Μπορεί να νευριάζω, μπορεί να φωνάζω, μπορεί τον ύπνο μου να χάνω, όμως ποτέ μωρό μου τρελό, κακό δε θέλω να σου κάνω!!

Η εκδίκηση είναι δική σου Υπόθεση,
εσύ κάνεις μόνο τέτοια νάζια,
με βάζεις στο τριπάκι σου, και παραφέρομαι…
ευτυχώς ξυπνώ συνέρχομαι..
και ντύνομαι σε εκείνα τα γαλάζια..

Η ψυχή μου εκδίκηση δε ψάχνει
γιατί κρύβει την αγάπη τη παντοτινή
από φως της αρέσει να λάμπει
για αυτό φρόντισε να είσαι και εσύ εκεί..!!

Ναι ήθελα να σε πικάρω,
να νιώσεις όπως ένιωσα και εγώ
όμως νιώθω ακόμα χειρότερα,
αφού δεν είμαι εγώ τέτοιο μωρό..

Μόνο αγάπη, έρωτα και πάθος,
αναζητώ από εσένα τον άντρα .. της ζωής μου,
για αυτό πάντα πρώτη θα υποχωρώ..
ας βάλουμε τελεία, σε παρακαλώ.. !@

Η εκδίκηση επιμένω.. είναι δική σου Υπόθεση..
προσωπικά δε μου ταιριάζει..
ξωτικό της αγάπης είμαι εγώ
για αυτό η κακία της ψυχής σου δε με νοιάζει..

magicfariel