Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Say Something..!@

"..I've show you everything, give me a sign.."
 .. έφτασε και η σειρά αυτού του τραγουδιού, σταμάτησα τα πάντα, έδωσα προσοχή και δακρύζω, για ένα ανεξήγητο λόγο..

Απορώ γιατί, όμως είναι όντως κανείς να απορεί, αφού δεν υπάρχεις πουθενά, σε
κανένα χάρτη πάνω στη γη αυτή..

Δείξε μου ένα σημάδι σου, πες κάτι, οτιδήποτε, αρκεί να μάθω οτι είσαι καλά και ας βρίσκεσαι μακριά..!!

..πώς αντέχεις να μην αντιδράς, σε αυτή τη πρόκληση, τη τόσο γοητευτική για εσένα, αφού δεν νομίζω καμία γυναίκα στο πλανήτη αυτόν να σε μαγεύει τόσο, όπως έχεις κάνει εσύ σε εμένα..


 ..έχεις μέσα σου Σκορπιό, έχει ποτίσει το πετσί σου., για αυτό κάθε λίγο με τσιμπάς, με εκείνο το κεντρί σου!

 ..τώρα σε θέλω πιο πολύ, στο λέω να το ξέρεις όμως πες μου κάτι και εσύ, τη καρδιά μου να γιατρέψεις..

 ..καλημέρα γλυκέ μου..

magicfariel