Σάββατο 10 Μαΐου 2014

..Θα χορέψω Με τις Σκέψεις μου Απόψε..

Βράδιασε και απόψε,
ήρθε εκείνο το Σάββατο ξανά,
θέλω να χορέψω,
όπως τότε, που κάναμε παλιά!
Πάλι
μέσα θα τη βγάλω,
αφού δεν υπάρχεις εσύ,
πάλι το μυαλό μου θα πιάνω,
σε εκείνη τη λατρεμένη εποχή!

Ξέρω, είμαι ανυπόμονη κοπέλα,
έτσι είμαι εγώ,
όμως δε μπορώ να περιμένω
το πότε θα σε ξανά δω!

Βαρέθηκα σου λέω, θέλω απόψε να βγω,
να νυχτοπερπατήσω και να πιω..!@

Να χορέψω ως τις πρωινές τις ώρες,
εκείνες τις φοβερές,
που ανάθεμα αν θυμάμαι,
έστω και τις μισές..!!
Τεκίλα είναι αυτή μωρό μου,
πολύ δυνατό ποτό,
όμως το γουστάρω,
γιατί έτσι ξεφεύγω!!

Θέλω να χορέψω,
παρέα με ωραίες μουσικές,
να ρίξω τα χαμόγελα,
να κάψω εκείνες τις καρδιές..

Αξίζω το τίτλο Rock n Roll Queen
δε νομίζω να γελάς τώρα
cause this is all what I have been..

magicfariel