Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Έχω Μπλοκάρει..!

Τι μέρα μου ξημέρωσε, αν είναι δυνατόν!! Δε ξέρω πώς να νιώσω, να χαρώ, ή να βάλω τα κλάματα..?? Συμβαίνουν παράξενα πράγματα στη ζωή μου, εντυπωσιάζομαι, τρομάζω, χαίρομαι, όμως πάλι την έχασα τη
γαλήνη μου, έτσι ξαφνικά!

Ναι μπορεί να θέλω, να θέλω, να θέλω, όμως έχω αρχές! Έχω ήθος! Είμαι πιστή στους ανθρώπους μου, σε αυτούς με έχουν στηρίξει χρόνια τώρα, ακολουθώ ένα ρεύμα και όχι δε θα το αλλάξω! Θα το βελτιώσω, θα γίνω καλύτερη, πιο δυνατή, αλλά εκεί που ήδη βρίσκομαι, στην «οικογένειά μου»..!!

Ταρακουνήθηκα γερά, ταράχτηκα σε σημείο που δε φτάνει, ένιωσα έναν ίλιγγο, ήθελα να σβήσω, όμως βρήκα τη δύναμη και το κουράγιο, να μιλήσω, να σταθώ στο ύψος μου και να υπερασπιστώ το δικό μου όνειρο!! Ναι τα θέλω όλα, όμως με τον τρόπο μου, με τη δική μου πυγμή, είμαι η αρχηγός και θα παραμείνω, γιατί μου αρέσει και το αξίζω! Ωραία τα λεφτά, όμως η ψυχή μου δε ξεπουλιέται, μου ανήκει!!

Δε ξέρω τι μου συμβαίνει, νιώθω ότι θα πέσω κάτω, πάλι θα χάσω τον ύπνο μου, είμαι ένα βήμα πριν το βυθό, όμως θα κολυμπήσω, δίπλα στους καρχαρίες και θα τους δαγκώσω, γιατί είμαι γνήσια, με στάμπα!! Φοβάμαι, η ζωή μου αλλάζει και δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας! Τρέμω να φανταστώ τη συνέχεια.. Ναι είμαι διχασμένη προσωπικότητα, Ταύρος με Υδροχόο!! Έτοιμη για δέσιμο!!

Το όνειρο, η ιδέα, η ασφάλεια και το μέλλον..

magicfariel