Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Καλοκαίρι δίχως .. ‘Falling’ .. δεν υπάρχει!

Μπαίνω στο αμάξι, βάζω το cd και νιώθω εκείνο το καλοκαιρινό το βράδυ, εκεί κοντά στη θάλασσα, να επιστρέφει στο μυαλό μου, έτσι ξαφνικά.. Τι τέλειο βράδυ.. Το φεγγάρι σχεδόν ολόγιομο, φώτιζε τα
σκοτεινά καταγάλανα νερά, το αεράκι γλυκά θερμό και η μουσική να παίζει, εκείνες τις φοβερές μελωδίες..

“..There goes my heart again..”, πάλι από την αρχή, πάλι η ίδια ανάμνηση, το ίδιο συναίσθημα, μόνο που αυτή τη φορά, υπάρχει κάτι πολύ πιο μαγικό, πιο δυνατό, πιο φανταστικό, αφού πλέον τα χρόνια έχουν περάσει και εμείς, ακόμα εδώ και εκεί και οπουδήποτε, αρκεί να είμαστε μαζί και να διασκεδάζουμε παρέα..

“..You have broken into my heart..” ..τι να εξηγήσω εδώ πέρα? Η καταστροφή η ίδια! Να είναι ενθουσιασμός, να είναι θαυμασμός, να είναι εκείνο το ανεξήγητο δε ξέρω τι, πάντως δε βγαίνεις από τη καρδιά μου με τίποτα, όσο και αν με βασανίζεις.. μου αρέσει, στο έχω πει..??

“..And there is nothing to break me from it all..” ..αν το έπιασα και σωστά, όμως νόημα βγάζει.. δε ξεφεύγω από εσένα με τίποτα.. κανείς δε μπορεί να τραβήξει τη προσοχή μου αλλού, αφού με έχεις κυριεύσει στο απόλυτο..

Και τέλος, η αλήθεια είναι ότι..

“Simply Falling For You..” Νομίζω τα λέει όλα.. μωρό μου..

magicfariel